بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





واااااااااااااااااااااا

یه روز موبایلم زنگ خورد گفتم بفرمایید الووو.فوت كرد!گفتم اگه مزاحمی یه فوت كن اگه میخوای با من دوست بشی دوتا فوت كن .دوتا فوت كرد.
اگه زشتی یه فوت كن اگه خوشگلی دوتا، دوتا فوت كرد .
اگه اهل قرار نیستی یه فوت كن اگه هستی دوتا، دوتا فوت كرد .
من فردا میخوام برم رستوران اگه ساعت 12 نمیتونی بیای یه فوت كن اگه میتونی بیای،دوتا فوت كرد .
فردا صبح حسابی بخودم رسیدم بهترین لباسمو پوشیدم فكرم همش به قرار امروز بود.از خونه در میومدم كه زنم صدام كرد و گفت ظهر ناهار میای خونه؟اگه نمیای یه فوت كن اگه میای دوتا فوت كن



نظرات شما عزیزان:

ال اپای لیلان
ساعت18:52---16 شهريور 1391
وب قشنگی داری اگه خواستی لینکم کن خبرم کن تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 3:57 قبل از ظهر | |