بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بیاشیرین خوش ذاتم،منم فرهاد غم تا بیخ...
درون این مدرنیته ، با شلوار و موهاي سیخ... !
ولی باروحی بااحساس،واین افکار مفهومی
وفایی از دلِ شعرها، صفاي شاعر رومی...
اگر چه با جماعتها، همیشه گرم و همرنگم
همیشه منکر عشقم! ولی بی عشق میلنگم!...
بیاشیرین خوش ذاتم، درونم یکسره درده
هنوزم بی تو در بازي هواي معرکه سرده...
...
واسه این کوه کن خسته، کمی از قله پایین باش!
بزن تو دهن تاریخ! جدا از رسم دیرین باش... 



نظرات شما عزیزان:

عادل
ساعت0:12---4 مرداد 1391
گۆرانی (له تیف هه لمه ت)
من گۆرانیم نه‌ده‌زانی

هه‌ژاره‌کان فێریان کردم

تووڕه‌ بوونم نه‌ده‌زانی

زۆرداره‌کان فێریان کردم

خۆشه‌ویستیم نه‌ده‌زانی

ڕووباره‌کان فێریان کردم

من شێعرم هه‌ر نه‌ده‌زانی

دڵداره‌کان فێریان کردم

ده‌ست و په‌نجه‌ی قڵیشاو و پێی خاوسی

جوتیاره‌کان فێریان کردم

ئه‌گه‌ر مردن هه‌ر نه‌شبوایه‌

له‌ پێناوی هه‌ژاراندا من ده‌مردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 5:25 قبل از ظهر | |