بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به نام نامی عشق ، كه با جادو و سحر


پر كرده دلم رو شور و احساس و مهر
از اون روز كه گشتم ، از یارم جدا


گناهی نداشتم ، كه دادند جزا


ازو خواستم بده ، به مرگم رضا

كه سرگردون نشه ، روحم در فضا

نبخشید و به دستم ، ریخت آب پاك

عذابم می دهند ، حالا زیر خاك


شبی رفتم به خوابش ، گفتم ببخش

منو دید و خیس شد با اشك رخش

به من گفت بمونی ، جایی نری


تو عشقم ، همیشه تاج سری


همون وقت بر دلم خورد برقی شدید


كه حس كردم دلم باز هم تپید


چرا جدایی را ، خلق كرد خدا

چرا بر من عاشق ، این کرد روا

چرا پایان هر آغاز راهیست جدید

چرا جدایی عذابیست شدید

اگه همه راه ها به سوی خداست

پس اونجا که یار چش براهه کجاست

همون جاده که عشق کرد ناپدید

یار از اونجا رفت و شد ناپدید



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت21:28---11 بهمن 1390
http://loxblog.com/preview.php

این نمونهی قالبمه
پاسخ:سلام خوبی؟ فکر کنم کد رو اشتباه دادی کد رو قبول نمیکنه


کد
ساعت21:25---11 بهمن 1390
http://darsi2011.loxblog.com
/page.php?p=2
برو لینک قبلی رو چک کردم خراب بود!


کد
ساعت21:15---11 بهمن 1390
1252A52
اینو داشتباش بیا به وبلاگم قالبت ساخته شد برات یه نمونه میزارم این کد بخش قالب درخواستیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 8:59 بعد از ظهر | |