بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دریا

 

دریا بگذار حرفا مو به تو بگم همیشه
فقط با این کار تو دل من آروم می شه
گمشده ی من هنوز نیومده از سفر
به من نداده یارم از خودش حتی خبر
دریا چرا دل من امشب نمی شه آروم
غصه ی بی کسی هام چرا نمی شه تموم
مگه ما تو ساحلت دل همو نبردیم
بعدش با چشم گریون مگه قسم نخوردیم
تو ، تو که مهربونی از همه کس سر تری
برای دلدار من نامه هامو می بری
دریا اگر گذارت به شهر یارم افتاد
ازش بپرس که از من چرا نمی کنه یاد
بهش بگو تو ساحل، منتظرش نشستم
با این که بی وفا شد هنوز م عاشقش هستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 11:59 بعد از ظهر | |