بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





روي تخته سنگي نوشته شده بود:

اگر جواني عاشق شد چه کند؟

من هم زير آن نوشتم:

بايد صبر کند

براي بار دوم که از آنجا گذر کردم

زير نوشته ي من کسي نوشته بود

اگر صبر نداشته باشد چه کند؟

من هم با بي حوصلگي نوشتم

بميرد بهتر است

براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم

انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد

 

اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم...
 

 



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت14:24---16 اسفند 1390
چه غم انگیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 1:0 قبل از ظهر | |